منتدى عالم الحياة الزوجيةrab7
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى عالم الحياة الزوجيةrab7

يختص بالعلاقات الزوجية

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
إعلان هام : سيتم إغلاق المنتدى خلال الأيام القليلة القادمة والانتقال إلى موقع جديد ونعتذر للجميع عن ما حدث خلال الفترة السابقة من عدم الإستقرار وليعلم الجميع بأنه خارج عن إرادتنا شاكر للجميع ودام الجميع بخير

شاطر

يلا نساعد بحل ها الكارثة!...

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
La princesse
إدارية
إدارية
La princesse

المزاج : سعيدة

يلا نساعد بحل ها الكارثة!... Empty
مُساهمةموضوع: يلا نساعد بحل ها الكارثة!...   يلا نساعد بحل ها الكارثة!... Emptyالجمعة يناير 23, 2015 11:02 pm

طبعا دي مشكلة اخ وحابب مساعدة بشو تفيدوه!؟

السلام عليكم . ياريت من غير ذكر اسمي تعرض مشكلتي الله يستر عليك خوي مستشار .. و نتمنى تساعدوني لأن بجد انخنقت وأول مره نعجز ف حل مشكله . عمري 26 سنه . تعرفت ع بنت من 3 سنين فاتو ونحكو عادي مافيش سيرت زواج ف بالنا فتره وتعدي سنه الاولى من علاقتنا كانت إحترام و هدرزه عاديه بعدها تطورت ل زنى الهاتف وتعودنا ع بعض وحفظنا سر بعض وعارف يجيها نصيبها يوم من الايام و نبعدو . بعدها جي نصيبها . . والطامه والمصيبه نصيبها ف خوي ولد أمي وبوي. و إللي أحرف من هكي لما خطبها كنت مسافر 5 شهور وماسمعتش بالتفاصيل وماسألتش من عيلت من خطب وإللي قاهرني البنت سكتت عالموضوع وماقالتليش وكانت عارفاته خوي والمشكله ف فرق سن بيني و بين خوي لكن مش واجد لكن ف إحترام وقدر ومافيش إحتكاك واجد . لي عند روحت و سمعت من العيله و بيحددو حت موعد العرس غير الأحدات أجلت الموضوع شوي . إنصدمت وإتصلت بيها قالت هدا نصيبي إللي تستنى فيه بيش تفوتني جي ف خوك وعارفني نحبك وهادي فرصه نكون جنبك وقدام عينك . أنا صكرت ف وجهها . دزت مسج و هددتني كان بتقول حت نا بنقول مع إنها ع ساس طيبه ف البدايه وفجأه بدت شيطان . توا شن الحل ف هالمصيبه . نقول لخوي فوتها البنت بيقول علاش أنا شن ب نرد ولو ألفت قصه لخوي بيتصل بيها و بتزيد طين بله . شن الحل ومش هامني ردودكم وبنشوف الحلول فقط ومن ذكر الأسم .
الدكش
عضو فعال
عضو فعال

مُساهمةموضوع: رد: يلا نساعد بحل ها الكارثة!...   يلا نساعد بحل ها الكارثة!... Emptyالسبت يناير 24, 2015 2:30 pm

والله دي مصيبة كبيرة يعني عاوزة تتجوز اخوك علشان تكون قريبة منك لا حول ولا قوة الا بالله يارب انا اقول حاجه انت بتحب اخوك اكيد صارحه مافيهاش اي حاجه وبعدها بقى يقرر هو ومش ممكن بعد ما اتقول له انه يكمل علشان كده هو ايخسرك انت
LALA ALHADARY
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: يلا نساعد بحل ها الكارثة!...   يلا نساعد بحل ها الكارثة!... Emptyالأحد يناير 25, 2015 7:36 am

واجه اخوك بالحقيقه واديله اثبات علي كلامك لانها وارد تكذبك قدام اخوك البنت ايلي تعمل كده مش كويسه علي الاطلاق ياريت كانت قالتلك اهلي غصبوني علي الجواز بس دي لا بوقاحه عشان تبقي جنبك كانت ممكن ترفض الجوازه وتستناك انت تعيشوا مع بعض في الحلال مش الحرام ايلي هي عايزا

يلا نساعد بحل ها الكارثة!...

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1